Trettondagsshowen 2012

Varför man kallar det Trettondagsshowen 2012 jag har faktiskt ingen aning varför man säger så när det är 2013 haha ja det är något jag får ta och grubbla på! 
Trettondagsshowen 2012 blev mer lyckad än väntat. Det bjöd på en massa roliga nummer. Tycker att ni borde fundera på att komma någon gång;)
Jag var stressad i dagar och veckor inför detta då det är jag som är ordförande och det blir lätt att man tar på sig mycket. I samma stund som det började så fattade jag inte vad jag hade att oroa mig för. 
Jag var faktiskt också med i två grejer på showen, gymkhanan och us nummret såklart, filmer kommer inte idag eller inte just nu iaf. HRPK vann 2/3 grenar i gymkhanan och us nummret blev lyckat!
tyvärr orkar jag inte leta fram bilder:P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0