2013 nice or bajs??

Känns grymt bra med ett nytt år! 2012 var nog det värsta året i mitt liv..?
Jag har inte heller hunnit med så mycket framgångar eftersom att jag inte hunnit tävlat något för vi sålde Dip i början av sommarlovet.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska säga ändå. Träningarna med Dip gick verkligen framåt i både hoppning och dressyr. Längningarna var bättre än någonsin och han gav allt vad han hade. I hoppningen så gick det också framåt han har aldrig kännts så bra i hoppningen heller.
 
Jag och Dip började tävlingsåret i April då vi startade en hemma tävling LA:1 och vi fick en 8:a på steget. Vi nådde procenten 63.42.
 
 
Vi startade några hopptävlingar.
 
 
Dip läggdes ut på annons och allt blev svårt. Det var riktigt jobbigt...
 
Han blev bättre och bättre på hoppträningarna.
 
Härnösand:
 
 
Dip provreds av Ida.
Det var jobbigt när de var och provred första gången. Andra gången hade de bestämt sig för att de skulle köpa Dip och han var redo att besiktas efter tävlingen i Njurunda.
 
Sista tävlingen reds och vi vann på 65,93%
 
 
 
 
 
Dip besiktigades och gick igenom besiktningen... Det var det värsta jag har varit med om.. att få lämna över min bästa vänn till någon annan. Jag är glad över att vi hittade den perfekta ryttaren till Dip. Hon visar verkligen att hon bryr sig om honom!
 
 
 
Hoppas det var ok att jag tog bilden;)
 
 
27 okt startade jag och Fizz en klubbtävling. Det gick riktigt bra, vi nollade Lc och kom 3:a. I LB A1:a så gjorde jag en för snäv sväng i omhoppningen in i en mkombination, hon försökte att hoppa så hon hoppade A och rev men räckte inte till B så det blev ett stopp. men det var en helt ok tävling!:D
 
I november tog jag över Fizz helt, vi tränar just  nu för tävling och hoppas på framgångar!:)
 
 
Vad har 2013 att bjuda på?;)

Kommentarer
Postat av: Evelina, emilia och emma

Nu har du chansen att vinna en helt egen bloggdesign av självaste Anna Form! http://poniiriders.blogg.se/2013/january/bloggtavling-vinn-en-design-sponsrad-av-anna-form-2.html#comment :) (förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

2013-01-05 @ 08:48:28
URL: http://poniiriders.blogg.se
Postat av: Tilda

TÄVLING PÅ BLOGGEN!
http://persdottertilda.blogg.se/2013/january/forsta-bloggtavlingen.html#comment

Gå in och va med vettja! ;)

(Förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer)

2013-01-06 @ 17:30:31
URL: http://myponnyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0