Wohoh

Jag kan inte påstå att det har varit en sån bra dag idag för mig!
Började med att jag hade lite ont i huvudet när jag klev upp men gick ändå till skolan, för jag tyckte inte att det var så farligt. När jag väl kom till skolan så ångrade jag mig i alla fall. Jag fick mer och mer ont i huvudet ju längre jag var i skolan, jag orkade inte med någonting, det ända jag ville göra var att åka hem och lägga mig i min säng och sova bort migränen;) 
Jag valde att inte åka till stallet efter skolan, valde i stället att åka hem. När jag kom hem så la jag mig på soffan och har tillbringat hela kvällen där! Hade så jäkla ont i huvudet! Låg typ och sov mest...
Mamma fick i alla fall åka till stallet och longera Fizz och det tyckte Fizz va kul i alla fall, hon la av några bocksprång:) Nu ska jag kolla på Gossip Girl, ingen större nyhet, eller så pluggar jag spanska, jaja någonting måste ska göras.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0