Timrå!

I Lördags var det somsagt tävling i Timrå!
Framridninghoppning (LC): Började med att travhoppa det lilla en gång, sedan gick jag över till galopp och fortsatte hoppa fram några gånger på det lilla. Sedan kom jag på räcket, några gånger i galopp, hon kändes bra, likaså på på oxern.
Banan (LC): Kom in på banan och galopperade lite och försökte hitta den rätta galoppen innan start, när jag stratade så gick allt jätte bra! Nästan allt stämde, vågade inte riktig ta de snävaste svängarna då jag inte har tävlat så mycket hoppning och det var första starten på Fizz!
Blev en tredje plats här!:)
Framridning (LB): Körde samma framhoppning här som i LC:n, fast sänkte lite första gångerna på räcket och oxern, hon kändes riktigt bra här också!
Banan (LB): Körde även samma sak här, kände lite på galoppen sen startade jag, allt kändes ännu bättre i den här klassen, hon tände till på alla hinder och det kändes riktigt bra! Kom på en femte plats!
Bilder och filmer kommer...

Kommentarer
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Vad roligt:)

2013-02-18 @ 13:27:53
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0