Stressig dag..

Dagen började med att jag missade de två första bussarna som går till station så jag fick åka lite längre än tänkt.. Sen stod jag och väntade ett tag och började tro att jag hade missat bussen till skolan så ringde till mamma och försökte få tag på skjuts men fick aldrig något svar men som tur var så kom bussen! Så jag tog bussen till skolan och har hunnit med ganska mycket idag!  De första två lektionerna så hade vi studyhall, studyhall innebär att man får jobba med rester, saker som ska lämnas in eller något annat, alltså valfritt! Jag hann i alla fall klart med min uppstas i engelska och hoppas på att jag har gjort rätt;)
På stallet så gick jag och Ida på hästkunskap och hade det till kl.19:30 sen fick vi skynda oss ganska mycket med att göra alla saker som skulle göras. Vi åkte hem vid 22:00.
Nu ska jag kolla på Gossip Girl;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0