Duktig tjej!

Jag kan inte påstå att jag inte har haft något att göra de här dagarna när jag inte har bloggat.
Jag gör en kort sammanfattning av dagarna jag inte har bloggat:
 

Onsdag: Hittade inte på så mycket.
Torsdag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde då:S försöker komma på men kan verkligen inte.. minns inte ens om jag red:P I skolan var jag iaf. Hade dans (Zumba) hatar dans.. hängde med typ ingenting av hela lektionen. Dans är verkligen ingenting för mig i alla fall!
Fredag: I fredags så red jag på lektion och det gick ganska bra.. Jag tyckte inte att det gick särskilt bra men Lena tyckte att allt var bra, och att det bara går bättre och bättre. Jag känner stor skillnad. Hon flyttade sig mycket bättre den här gången vilket var väldigt skönt!
Lördag: Jag klev upp kl.07:20 gjorde mig i ordning och Fanny kom kl.08:00 och hämtade mig, vi åkte till Nattis och hämtade henne och sedan åkte vi till delsbo och var med på ULK kurs där. Handlar mest om hur en ledare ska vara m.m. kl.19:00 kom jag hem, man fick sova där, jag skulle träna för Gaby dagen efter så jag åkte hem istället. 
Söndag: Så tränade jag för Gaby det gick sådär:/ inte så nöjd.. film kommer i alla fall!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0