Skulle ha lagts ut igår....

Idag har jag haft fullt upp från kl.15:00.
Kl.15:00 var det us möte, vi håller på att planera inför trettondagsshowen, håller tummarna för att allt håller! Gjorde allt efter us mötet, mocka, rida m.m.
Jag red Fizz på utebanan. I skritten ställde jag henne mycket och flyttade henne för innerskänleln och försökte få ett jämt stöd i båda tyglarn. I traven så gjorde jag samma sak, jag red utan atogbyglar vilket jag nästan gör vara rispass numera för att förbättra min sits.
I galoppen så red jag ökningar och minskningar hon är väldigt kvick, jag galopperar henne mycket för att hålla hennes kondition och även förbättra.
Efter ridpasset skritta jag av i 10-20 min tog in henne i stallet, borstade, snärjde karlederna, gjorde i ordning inför kvällen och smörjde sadeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0