God natt!

Dagen har varit bra! Åkte till kusinerna vid 13:30 och firade Maya för hon fyller 8 år idag! Efter det stallet och där us möte och träning inför us nummret. Det gick skapligt bra tycker jag, får se hur det går i fortsättningen...
När träningen var slut så gick jag upp till stallet och hjälpte mamma med lite grejer, tog in Fizz från hagen och gjorde i ordning henne inför ett ridpass.
I skritten jobbade  jag henne med jämt stöd i båda tyglarna och flyttade för innerskänkeln henne på små serpentinbågar. Hon kändes jätte fin i skritten. I traven la jag upp stigbyglarna och satt ner (efter att jag hade travat fram) jag flyttade henne på en volt i början sedan red jag på större serpentinbågar. Jag gick även in på volter då och då. I galoppen blev hon på hugget och ville helst öka , men istället så försökte jag få henne lugn och det funkade!:)
Nu ska jag ta och sova!
Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej,det är ok att du tog bilden.Det är kul att du tog bilden och la ut på bloggen;)Hoppas det går bra med nya hästen!:)
Kram Ida:D

Svar: Tack!:)
Elvira Nordin

2013-01-12 @ 13:46:13
URL: http://idaochleon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0