GOD DAG!!

Hej hej.. Ni som går/gått på gymnasiet vet säkert hur det är... fullt upp! Så det är min förklarning till min dåliga update.
Kl.11:00 ledde jag på handikapps ridningen. Någon gång vid 12 så hämtade mamma och pappa mig på stallet och så åkte vi vidare till hudikhästsport och köpte mig ett par ridbyxor och 2 par boots åt Fizz. + att mina GG schabrak har kommit!! kul, kul.
 
Jag har mycket att göra denna vecka så jag gör ett litet schema nu så får ni se vad jag ska göra under nästa vecka! så jag tänkte förvarna er lite och hoppas att ni förstår om det är dålig update nästa vecka...
Veckoschema v.50:
 
Måndag: Matteprov, Redovisa debattartikel??
Tisdag:
Onsdag: Spanska prov, hoppträning??, redovisa debattartikel?
Torsdag: Us-möte
Fredag: Dressyrlektion för Lena.E
Lördag: Äntligen loppis;) Hickey träning
Söndag: Hickey träning
 
Senare under dagen kommer lite bilder som vi knäppte för en vecka sedan så håll utkik.
Nu ska jag plugga lite.. heheh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0