Varför?

Hur kommer det sig att du sålde Dip? :) svara gärna i ett inlägg
 
Jag tycker om dressyr men ville satsa mer på hoppningen. Mamma bestämde sig för att sälja Dip eftersom att Ida skulle gå över på storhäst. Dip var ju mer av den smäckra typen och jag är ju väldigt lång, ca 170 cm.
Fizz är ju mer av den grövre typen och passar min längd mer.
Så när jag hoppade Dip så kom jag ur balans för att jag var lång. Dressyren är ju också en väldigt dyr sport och de flesta i familjen gillar nog hoppning mer... Det är svårt och jobbigt för mig att förklara men jag hoppas att ni förstår.
 
Det går inte en dag då jag inte tänker på Dip...
Har nyss kollat på filmen nedanför och det går inte att hålla tårarna borta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0