Hoppträningen!!!

Hoppträningen idag gick ganska bra:)
Vi började först med att jobba de på en liten fyrkant av ridbanan i skritt och trav. Vi red i trav på hela fyrkanten, sen så gick vi in på en liten 10 m volt och flyttade öppna i skritt.
I galoppen så gjorde vi samma sak:)
Sen så kom vi på tre små hinder som vi hoppade på rad, när jag gjorde som jag skulle så hoppade hon bra annars så hoppade hon lite konstigt:P
Sen kom vi på en oxer och en trippel barr det gick bra:) Åse höjde trippelbarren och så hoppade vi oxer, trippel och räcke. Första gången så hoppade hon lite konstigt på trippeln men andra gången gick det mycket bättre. Jag hoppade inge mycket eftersom att Ida hoppade för John igår och det gjorde nästan alla så vi fick ta det lugnt idag!

Kommentarer
Postat av: Felicia

DÖÖR vad söt häst<3 Stora kramar och pussar till dig från mig;)<3

2012-08-30 @ 19:31:12
URL: http://chiffes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0