Hej!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat er så mycket idag men dagen har varit ganska fullspäckad.
Ska uppdatera er lite snabbt också för nu började det oska och blixtra:/
Jag klev upp 06:05 och åkte till stallet, där fodrade, mockade och släppte vi ut hästar, Sen vid elva fodrade vi lunch.
Klockan tre så red jag för Åse (berättar om det när jag har tid) det gick bra:) Sen åkte jag hem pga. migrän.....
Nu sitter jag hemma och det regnar oskar och blixtrar ute. Imorgon är det min sista dag på hela sommarlovet, dagen startas med att kliva upp för att cykla/ åka bil till stan för att klippa håret;)
Nu ska jag inte blogga nå mer det oskar ju somsagt! 

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Vinnaren av veckans blogg är nu vald! Gå in på min blogg och kolla om det blev just du! :D

2012-08-26 @ 20:41:46
URL: http://thebestofamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0