Dagen!

Jag kl.07:00 åkte hela familjen till stallet. Ida, mamma och pappa fixade transport och häst för att åka vidare till söderhamn, jag och Melker väntade i bilen.
På vägen dit så åt vi frukost i bilen. Det tog ca 45 min att åka dit.
Jag har ingen aning vilken tid vi kom dit... När vi kom fram så gick Ida banan och jag och Mamma gick och anmälde Ida och Fizz.
Sen satt jag på läktaren och kollade och knäppte lite kort.
När det var Idas tur så knäppte jag ju självklart också kort:)
Ida fick en rivning på näst sista hindret, annars så var det jätte bra och fin ritt:)
Det var bara en som var felfri i båda faserna så Ida kom tvåa:D vilket var ännu bättre:)
När det hade varit prisutdelning så åkte vi till stallet och åt mat där. Jag, pappa och Melker åkte hem lite tidigare för jag fick migrän men nu är jag bättre:D
 
Jag skrev ett inlägg tidigare idag men det publicerades tydligen inte-.-
Bilder på Ida och Fizz kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0