Dagen?

Vad ska jag göra idag, hmm??
Jag har ingen aning! Vad gör de som inte har häst?
Under sommarlovet så har jag ju alltid haft fullt upp med att sköta om någon häst. Det är då man tävlar som mest.
Jag har tävlat en gång under hela sommarlovet. Jag har varit borta en hel vecka från stallet.
Jag har inte haft nå planer. Ska jag till stallet idag, hmm jag vet inte jag har ju ändå ingenting att göra där!
När jag är på stallet så går jag runt har ingenting att göra. Kollar runt lite, vad gör de andra? Jo, de har fullt upp med sina ponnyer/hästar, de smörjer träns och sadlar, rider, borstar, mockar, fyller mat.
Jag saknar det. Jag vill sköta om min egen ponny.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0