Bilder från Tierp!!!

Om du av någon anledning inte vill synas på min  blogg så får ni kommentera så tar jag bort bilderna på dig så fort som möjligt!
Om ni vill ha bilderna så får ni gärna kopiera de eller så kan ni kommentera eller kontakta mig på [email protected] så skickar jag de till dig!:)
Jag skriver bara namn på de som jag vet vad de heter!
 
Hanna Hedström och Sir Maximilian:
 
 
Anna Gisslén Wikström och Foxtrot
 
 
 
Selma Hammarström och Silgo Futurus
 
Elin Lundin och Vångsundas Paris
 
 
Ella Björklund och Madness
 
 
Hanna Hedström och Boogieman
 
 
Julia Ramel och Rascal
 
 
Elina Mellberg och Solero 33
 
 
Matilda Sparrenhök och Munsboro Shadow
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina Mellberg

SV: vad fina, skulle du vilja maila dom till mig [email protected]? :)

Svar: Ok, jag gör det nu!:)
Elvira Nordin

2012-08-19 @ 22:49:34
URL: http://ponilovers.blogg.se
Postat av: Anonym

gud va söt teckning den första ponnyn hade!! :D

Svar: Jaa:)
Elvira Nordin

2012-08-23 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0