Äntligen!

Nu har jag tid att blogga lite:)
Har varit på stallet idag från ca 10:00 - 19:20.
Jag red Ville idag i ridhuset, jag skrittade och travade. Jag gjorde inge särskilt bara att han skulle gå framåt! Han var riktigt duktig och gjorde precis som jag ville. Han tjafsade ingenting med huvudet idag vilket var ett stort +!
 
Nu är vi hemma och släkten är här och firar Idas födelsedag i förskott, hon fyller ju år på lördag men då är vi i Tierp på tävling!
Senare ska vi packa alla väskor inför helgen.
 
Måste fixa tidsinställda och svara på kommentarer:)
FÖRTSÄTT KOMMENTERA SÅHÄR!:D
 

Kommentarer
Postat av: VickanR

hoppas du haft en bra dag! kolla gärna min blogg :)

Svar: Tack:) det ska jag:D
Elvira Nordin

2012-08-17 @ 00:18:12
URL: http://vickanrinkous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0